Helgen

PUBLICERAT DEN: 2010-03-29 KLOCKAN: 21:27:19
Helgen var helt galen. Vi var nämligen ett gäng som hade möhippa för vår vän Malin, som ska gifta sig inom kort! Dagen började mitt i stan på en loppis... Eller för henne började den mycket tidigare med bussåkande och att samla äktenskapsråd. Med råden lyckades hon gallant och fick t.om ett från Mona Sahlin!
Efter att ha lyckats  skrapa ihop ca 200kr, vilket var helt suveränt, gick vi till Nordic Club. Där fick Malin hålla ett steppass för oss (vilket hon oxå lyckades helt super med) och efter det dansade vi ZUMBA! Så jäkla kul! =) Men hur svårt som helst. Jag är inte direkt född till att jobba med rumpa, mage, bröst och armar samtidigt så det såg nog ganska roligt ut! Men jag gör det hemskt gärna igen...

Sen bar det av till Jini Sofia där Malin skulle få vara modell för en dag. Där dukade vi andra upp med kex o ost o champange medans hon blev stylad. Fasen vad häftigt allt blev...

Vidare åkte vi sedan o hämtade god mat på Thai Taste och drog hem till en av Malins "gamla" kompisar. Där åt vi, festade vidare, öppnade paket och blev lite dragna...

Till sist åkte vi sedan ner till stan och som vanligt när jag är ute med Malin (tredje gången tror jag) så hamnar vi på Lilla Puben! Alltid lika trevligt! =)
Där fortsatte vi att dricka, sen gick en del vidare och andra gick hem... (Bla jag var andra...)

Söndagen var aningen SEG! Bakfull sa Andreas, trött sa jag. Andreas menar att det är samma sak när man har druckit alkohol. Jag håller INTE med!

Nu är det ny vecka. Med mycket jobb trots att veckan endast har 4 arbetsdagar!

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0