Semester (2 dagar)

PUBLICERAT DEN: 2010-06-22 KLOCKAN: 21:50:20
Nu har jag haft semester i hela 2 dagar.
*Är du inte orolig över att inte ha något i höst* frågade Jenny mig igår när vi var
en sväng på IKEA.
*Orolig? Jag? nä jag känner mig inte orolig, jag behöver faktiskt 5 veckor semester och jobb-
problemet får jag ta efter dessa veckor...*
*Oj, tänk om jag kunde känna som du* sa hon då.
*Det löser sig alltid* sa jag *Va inte orolig*.

Så blev det tisdag och klockan var ungefär 10.
Sigge o jag skulle precis gå ut genom dörren när telefonen ringer...
kommunen ringer... bäst jag tar det!

"heltidsjobb med början i augusti. Inskolning o jobb hela terminen"
Kan det bli bättre? Jaa, det kan det faktiskt men det tar vi när det börjar närma sig
slutet av augusti!

Så Jenny... ser du, man ska inte stressa upp sig i onödan!!!! ;)

Kommentarer
Kommentaren skickades av: fruljungner

nä du verkar ju inte behöva oroa dig, annat är det ju för mig. grattis till jobbet!

2010-06-24 @ 21:16:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0