Inflyttade!

PUBLICERAT DEN: 2010-07-05 KLOCKAN: 13:28:07
Nu är vi ÄNTLIGEN inflyttade...
Inflyttade med häcken full...
Och då passar jag på att åka o jobba!
Detta hade jag verkligen planerat, NOT!
Dock har vi väldigt lite barn så jag är här mest när jag
verkligen behövs!
Att flytta är ett enormt jobb, trodde aldrig att det skulle vara så jobbigt!
Ute skiner solen och har gjort hela helgen, men då bär vi kartonger o möbler.
Vilken tur att jag har det så lyxigt att jag får spendera mycket tid ute på jobbet! ;)

Sigge mår bra. Har varit helt hyperaktiv i helgen. Fattar nada angående flytten.
Har mest älskat att springa omkring o skrika, eller köra sin bobby car
i super fart o bara gjort mig ännu mera stressad!

Ha de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0