Jobbar för fullt!

PUBLICERAT DEN: 2009-11-03 KLOCKAN: 22:03:20
Nu jobbar jag för fullt...
Har äntligen fått några veckor på samma förskola.
Så nu jobbar jag i stort sett heltid.
Stackars Sigge får långa dagar på dagis, men som tur är så är
ju Andreas ledig en dag i veckan. Så imorgon ska de vara hemma...
Det blir nog öppnis för deras skull.
De har förresten börjat umgås med en ny pappagrupp, de träffas på öppnis och äter
lunch ihop! :)

Tillbaka där jag började... Vad jag skulle komma fram till var att dessa långa dagar för Sigge får mig
att få himla dåligt samvete. Han är ju så liten. Ska väl inte behöva vara på dagis hela dagarna.
Men jag måste verkligen tacka ja till alla jobb jag får... Speciellt med tanke på att vi ska 14 dagar till
Thailand i början av nästa år!
Men sen framöver är det optimala att jobba 75-80%. Man måste ju hinna med allt runt omkring oxå...

Dax att sova.
Sigge väckte förresten mig vid 04.30 inatt.
Vid 05.30 låg vi fortfarande vakna, så även vid 06.
Men så vet jag att vi slumrade. Så ringde den mysiga klockan vid
06.30! URK!
Min undran är nu... Kan det ha varit pga fullmånen? Hörde på jobbet
att många haft väldigt svårt att sova inatt...
Ja och isf blir det väl något liknande även denna natt!

Sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0