festligheter på G!!!!!!!!!!!!

PUBLICERAT DEN: 2009-05-28 KLOCKAN: 17:38:44
Nu är det bara en enda fjuttig liten dag kvar till Sigges födelsedag.
Eller rättare sagt några timmar är det kvar till denna STORA dag.
Tyvärr mår dock inte vårt födelsedagsbarn så bra...
Idag har han fått feber och är jätteledsen hela tiden. =(
Hoppas att det blir bättre tills imorgon.

Ikväll är det lägenhetsmöte. Det är massa ny info nu när ombildningen har skett
och än så länge vet vi NADA! Tyvärr blir det väl som så att jag får stanna hemma med Sigge om
han är dålig! =( Men förhoppningsvis kommer Andreas hem med ett fullklottrat anteckningsblock! ;)

Igår fick jag veta (i lite förtid) att vi är bjudna på bröllop i sommar. Detta går av stapeln i mitten av Juli. Det betyder 8 veckor to go! 8 veckor har jag då på mig att gå ner ett par kilo, kanske 3 men gärna 4! Rasade ju i vikt under amningen och gick ner till typ 61kg. Nu är jag uppe på de gamla ledsamma kilona igen... I vilket fall så tänkte jag som så att på måndag 1 Juni börjar jag min viktnedgång inför bröllopet....
När jag berättade detta för min kära sambo sa han bara "Ja det får vi väl se hur det går med det". Fatta vilken positiv karl jag har. Och fatta varför jag då inte går ned i vikt! I denna lägenhet finns ingen hjälp att få... Men jag slår vad om att jag x antal gånger kommer få höra "var det inte du som skulle gå ner i vikt" när jag stoppar något mindre onyttigt i munnen!!!
Men i vilket fall så kommer jag skriva här o berätta hur det går... Då har jag ju helt plötsligt lite mer press på mig!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0