Lugn onsdag.

PUBLICERAT DEN: 2009-02-25 KLOCKAN: 22:06:30
Innan sex vaknade Sigge idag... Han ville upp, jag vägrade. När han håller mig vaken halva natten finns det inte en chans att jag kliver ur sängen klockan sex! Nä fy sjutton, vad ska man göra uppe då? Då sover man ju i vanliga fall som allra bäst. Ja jag eller Andreas (kommer inte ihåg) lyckades få Sigge att somna om...
Strax efter sju vaknade han igen och jag förstod att han var hungrig...
Så det var bara att kliva ur sängen...
Vi åt frukost och lekte lite och vid 8.40 väckte vi pappa, som började sent idag...

Sigge har förresten inte ammat på 2 dygn nu... men han vill så gärna på natten och det är därför han håller mig vaken hela tiden...

Sen har vi faktiskt tagit det ganska så lugnt SIgge o jag. Vi har kollat skidor, betalat räkningar, dammsugit och så lekt så klart! Massor har vi lekt...
Sen när pappa kom hem var vi en sväng på stan. Och detta hittade vi på bokrean... hihi.
I snigeln stoppar man in sitt finger... Den var himla söt!
Har ni hittat något roligt?



Imorgon ska vi på sångstund...

Sov gott.

Kommentarer
Kommentaren skickades av: Becca

Så söt bok. Jag köpte en till Eric i mjukt tyg med prassel i = )



Va kul, jag länkar till dig också då = )

2009-02-25 @ 23:03:35
URL: http://beckystoneheart.blogg.se/
Kommentaren skickades av: Sandra

Ja visst är den söt ;)

2009-02-26 @ 22:43:10
URL: http://mizzlarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0