En bra dag...

PUBLICERAT DEN: 2009-08-12 KLOCKAN: 22:43:35
Idag har det varit en bra dag...  En rolig dag...
Vi var på Öppnis och träffade massor med barn...
Sigge har lekt för fullt. Det är hur roligt som helst att träffa
 alla kompisar... =)
Och så lilla Aylin så klart... Hon är inte så bra på att leka ännu men snart...
mycket snart...

Idag har Sigge lärt sig göra slängkyssar så nu gör han det hela tiden...
Hur gulligt som helst! =)

Imorgon drar jag ifrån min lilla familj. Då flyr jag fältet...
Jag har nu strykit alla kläder och nhandlat dricka o godis
som färdkost...
Och så packat allt så klart.
Det ska bli hur kul som helst!

Sov gott.

Kommentarer
Kommentaren skickades av: Cilla

Åh jag hoppas verkligen att dagarna i Göteborg blir till stor belåtenhet =) Jag förstår om det kan kännas skönt att lämna kaoset för ett tag och bara vara Sandra! Njut! När ni har vägarna förbi Vimpan nästa gång kan ni väl höra av er så bjuder jag på kaffe =) KRAMAR!

2009-08-18 @ 08:52:32
URL: http://alacilla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0