Shopping, shopping, shopping!

PUBLICERAT DEN: 2008-06-28 KLOCKAN: 18:52:53
Idag är jag glad, idag är jag nöjd! Absolut inte lika grinig som igår... Jag fick nämligen gå på stan med Andrea, utan Sigge! Sigge o Andreas var med men höll sig i bakgrunden...

Vi gick in på Daily Express och nästan direkt hittade jag  DEN PERFEKTA klänningen! Dock finns det en nackdel... Den är SVART!!! Jag har köpt en svart klänning till ett bröllop! Vet inte om man får ha svart egentligen MEN jag tyckte att den var mycket fin. Och då köper man väl den??? Jag är i vilket fall mycket nöjd och tycker själv att jag passade i den!
Vad tycker ni?    
Jag hittade oxå ett jättefint linne som kommer passa bara det blir bättre väder...
                     
Sen när jag ändå var på shopping humör var jag på bokhandeln och hittade en jättesöt "mitt första album" till Sigge och på H&M hittade jag ett par coola jeans...

Skrev jag att stegräknaren -den jäkeln var sönder idag när jag skulle ha den??? Ena knappen (som nollställer) hade ramlat av... Shit vilket skit jag har köpt!!!

Nu måste jag mata...

Kommentarer
Kommentaren skickades av: jenny

mycket snygg klänning! den är ju inte bara svart utan grön också, det är fint!

2008-06-28 @ 19:00:35
Kommentaren skickades av: jenny

föresten...tisdag-pyttegruppen? vad är det? låter skoj! robban jobbar hela nästa vecka och helt ärligt kan jag känna mig lite ensam ibland, hänger gärna på och träffar folk!

2008-06-28 @ 19:04:40
Kommentaren skickades av: http://TUMADRE.blogg.se

Ja, i tävlingsinlägget finsn en länk till webshopen, jag tror att adressen är http://www.lenak.nu , där finns massa halsband. direktlänken till just det halsbandet är länken i inlägge.t

2008-06-28 @ 21:17:22
URL: http://tumadre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0