Söndag kväll!

PUBLICERAT DEN: 2008-06-22 KLOCKAN: 22:39:28
Nu är vi tillbaka till vardagen i Kalmar! Midsommarhelgen var mycket bra, dock lite hektiskt (speciellt lördagen) då vi for runt mellan olika kompisar och släktingar för att visa upp Sigge! För er (våra vänner) som läser detta, TACK för alla fina presenter vi fick! Så fort jag får en ny kamera ska jag visa upp några av alla de saker som Sigge fått! Imorgon börjar Andreas sitt sommarjobb så nu blir jag ensam med Sigge om dagarna. Men det ska nog gå bra det oxå! Längre och bättre inlägg kommer imorgon (om jag får för Sigge!!!!) Nu har en liten tjeja till kommit i vår föräldragrupp! Grattis, grattis Malin och Peter till den lilla! Ska bli så roligt att träffa er inom kort! Nu ska vi se förlängningen på Spanien - Italien matchen! heja Spanien!!!! =) Kram Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0