Campinglivet gör mig trött!

PUBLICERAT DEN: 2008-07-14 KLOCKAN: 21:07:10
Under helgen och idag har vi varit ute hos farmor och farfar i deras husvagn. Där har vi bara tagit det lugnt. För det mesta har jag tyckt att det varit mycket bra och sovit hur bra som helst. Nästan hela tiden faktiskt! Men i lördags var jag inte glad... Jag hörde då att de pratade om att de kanske kunde bli vräkta när de hade en sån gaphals som mig där...
Jag var ju bara hungrig och ingen fattade det!!!!
Idag har mina busiga kusiner varit på besök med deras pappa Markus! Edvin och jag har bytt massor med fotbollsbilder så nu börjar mitt album se mycket bra ut!
Både Issa och Edvin har tagit väl hand om mig där ute, det kändes bra så det kan de få göra igen! Fast byta blöja var de visst INTE intresserade av att göra på mig!

Imorgon ska vi med föräldragruppen till Krusenstjärnska och fika lite. Det ska bli jättekul. Då får jag träffa Vilma och Nils som jag ännu inte har sett! Vad kul!!! =)



Sigge med kusinerna Edvin och Isabelle!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0