Fredag förmiddag!

PUBLICERAT DEN: 2008-04-25 KLOCKAN: 09:49:01

Då är det snart dax att åka till jobbet. Börjar och slutar sent idag... Ska stänga igen! Trist fredag men det får man ta när man är vikarie! Det trevliga är dock att min kära sambo är på samma skola idag så vi kommer ses där ute!!!

Orkade inte skriva igår... Min sambo tjatade på min för mycket... Haha! Nä men först hade han köpt något travprogram på nätet för att se sin häst springa (har en liten andel i en häst!!!!) men när det väl kom till kritan visade de inte från Gävle där han sprang! Så först var han sur på det... Sen blev hästen BARA fyra... Hmm... Ja, jag förlorade hela 20kronor på VP!!!! Då var han sur över det! Stackars häst, måste väl ändå vara kuskens fel tycker jag! =) Sen var det ju fotboll på TV och den matchen verkade så där. Han var mest sur o tvär tycker jag! Djurgården fick ett poäng iaf så en liten tröst var det kanske???? Jag höll mig dock mest vid datorn och sedan framför tvn i sovrummet för att slippa höra hans gnäll!!!! Älsklingen då tycker om dig iaf!!!!!!!!!! haha! =)

Så vad händer i helgen??? Jo jag ska...

1. Ta det lugnt
2. städa toan (tyvärr så gör den inte det av sig självt o ingen annan gör det i denna lägenhet...)
3. Hålla mig borta från min sambo som ska tenta plugga.
4. Deklarera färdigt, det ska in nästa helg va???
5. Bebisen i magen o jag ska smyga på och kolla in vår granne... sa jag förresten att han spela i KFF??? (skämt o sido, jag har faktiskt en läcker kille att kolla på hemma i min egen lägenhet!!! Men i brist på annat...)
6. Våldsgästa Andrea och Martin
7. Kolla på Djävulen bär Prada
8. Göra en inköpslista på allt bebisen behöver ha (ska till Ullared i nästa vecka!)
9. Fixa typ 400 foton från USA som ska in i ett mycket fint album!!!!

Nog från mig, måste äta lite frukost innan jag ska ut o jobba! Förresten nu höll jag på att glömma igen... INTE ALLS MIN MENING!!!!

Grattis Robban till er lilla bebis! Hoppas att ni alla 3 mår bra! Lycka till framöver!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0