Löpning -så började jag!

PUBLICERAT DEN: 2014-05-11 KLOCKAN: 21:36:14
Andreas har länge tjatat på mig att det är dags att börja springa, ja eller träna... Men länge, alldeles för länge har jag lyckats slippa undan... Fram tills nu...
Läs nu bara vidare om du är intresserad av en nybörjares första steg i spåret...
Och med nybörjare menar jag NYBÖRJARE!!!! Alldeles pinfärsk i löparspåret och för mig är det en plåga...
 
För att bli lite peppad kommer jag nu lägga mina tider här och förhoppningsvis når jag mina mål inom kort...
 
21/4 Första träningen i spåret på över 1,5år... Den stora rundan är på 2,18km. Jag går och halvspringer den. första kilometern går på 6.57min. helt ok! Sluttiden blir 16.30. Inte så bra men som sagt jag tog mig runt.
 
Mitt mål i slutet av April: Ta mig runt spåret, orka springa 2,2km utan att stanna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0