Två magar!!!

PUBLICERAT DEN: 2011-06-13 KLOCKAN: 21:45:23
Idag när jag träffade min härliga o roliga kollega Therese säger hon
att hon är avis på mig för att jag blivit så duktig...
Duktig på att springa.
Jaa, en hel mil under förra veckan retas jag tillbaka (eftersom jag vet att hon inte har hunnit så långt!).
Du har gått ner i vikt, blivit så platt och fin här säger hon och visar på sidorna av sin egen mage...
Du har inte längre TVÅ magar säger hon sen.
Jag tappar typ hakan!!!
Va? Hade jag två magar innan?
Therese börjar skratta, och visar sedan på sig själv...
Mage 1 och mage 2!
Ok, jag fattar... Bilring 1, bilring 2
Den var faktiskt ganska bra! haha!
Tur att man kan ha kul på jobbet! :)

Kommentarer
Kommentaren skickades av: Anonym

hahaha typiskt therese!

2011-06-14 @ 21:11:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0