Feb. 5, 2012

PUBLICERAT DEN: 2012-02-05 KLOCKAN: 20:31:51
Nu har jag fått skit. Skit för att jag ALDRIG uppdaterar längre...
Jag trodde att jag skulle börja skriva igen så fort det blev nytt år!
Men inte!
Jag har verkligen inte orkat. Har varken haft tid eller lust.
Hela hösten har varit tung. Mycket tung med jobb, massa plugg (på en skittenta som jag ALDRIG klarar!)
och så massa i privatlivet!

Jag trodde att jag skulle vara utvilad efter julledigheten men tyvärr så åkte vi direkt på maginfluensa
och efter det en rejäl förkylning och en "tappad" röst. Så Januari var jobbig den oxå...

Vi avslutade januari med en resa till HURGHADA! En välbehövlig resa för att bara få VARA!
I
Hurghada har vi egentligen inte gjort nåt. I alla fall inget som vi var tvugna att göra...
Vi har tagit dagen som den kommit och mest legat i poolen eller på en solstol!



Andreas blev stoppad redan i den svenska tullen! (Pga en yoghurt!)



I Norrköping var det massa snö när vi gick till flyget.



I Hurghada bodde vi på JUNGLE AQUA PARK ett helt super All Inclusive
hotell. Rent och snyggt, 5 restauranger, poolbarer, lunch "restaurang" m.m



På en restaurang fanns en "barnsektion" där Sigge själv kunde
plocka mat.



Det blev mycket pasta, pizza och pommes!
Till frukost blev det omelett, pannkakor o flingor



Hotellet gjorde också supergoda kaffedrinkar...



...och Sigge Älskade deras glass. Kunde äta hur mycket han ville och
beställde i baren alldeles på egen hand.





Mums med jordgubbar...

Vi har givetvis inte bara ätit utan...



... simmat i poolerna (hur många som helst)



...solat på stranden...

... åkt vattenrutchbana (det fanns 35st)




... busat i vattnet...





... och ridit kamel.



Några kvällar hade vi också besök av ex Shrek, Svamp Bob, Pandan, Tigern osv.



Hit åker vi absolut tillbaka någon dag!





Kommentarer
Kommentaren skickades av: fruljungner.blogspot.com

Toppen Sandra! Vilken tur att jag gav dig lite skit så att jag äntligen fick nåt att läsa ;-)

Kul att se bilder från er resa!!! Kram

2012-02-13 @ 09:50:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0