Tillbaka igen...

PUBLICERAT DEN: 2011-03-08 KLOCKAN: 21:39:39
Hjälp, vad tiden går...
En hel månad har jag varit ifrån bloggen.
Jag kan väl inte direkt kalla det "timeout" från bloggen som alla
kändisar gör när det inte går som de vill...
Nä, jag skyller på tiden o orken.
Den senaste månaden har jag både jobbat heltid och pluggat
heltid på högskolan. Samtidigt som jag har försökt umgås o vara
trevlig mot familj o vänner...
Det har inte varit direkt enkelt och jag hoppas att jag nu äntligen har tagit mina sista
poäng så att jag kan lägga allt skolarbete åt sidan...
Men man vet tyvärr aldrig...

Idag har jag dock fått veta att jag får förlängning på jobbet och det är helt suveränt!
Först och främst så är det super att får fortsätta jobba med mina kollegor och
för det andra så är det så skönt att veta vad man ska göra i augusti och man kan för allra första
gången ta en värdig semester och njuta av ledigheten!

Så vad har hänt under denna månad som jag varit borta från bloggen?
Oj,oj,oj... Så himla mycket!

Massa kalas, Stockholmsresa, förbättring av mitt magont Och så alla fredagar då man
somnar gott i soffan! ;)
Det finns så mycket att berätta. Jag börjar lite smått med mina magproblem som under nov-jan
var väldigt jobbiga!
I Januari var jag på vårdcentralen. Tagit massor med blodprov och varit på "samtal".
Inget visar något och det skylde på stress och att det var psykiskt...
Men från dag 1 när jag slutade med mjölkprodukter så har jag mått så mycket bättre.
Eftersom jag inte är 100% duktig på att äta laktosfritt så får jag problem med jämna
mellanrum men jag mår SÅ MYCKET BÄTTRE. och jag fattar inte varför jag inte gjort detta
tidigare...

Nu hoppas jag vara duktig o fortsätta skriva lite oftare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0