sen i tisdags

PUBLICERAT DEN: 2011-01-15 KLOCKAN: 21:49:25

I tisdags började jag äta mat utan mjölkprotein,
Detta är skitsvårt. Man måste kolla innehållsförteckningen på ALLT.
Åh, kunde aldrig drömma om att det skulle bli så jobbigt.
"Jaha måste vi alla äta sån här jä**a lustig mat" sa Andreas surt häromdagen...
Lustig mat? Hmm... det är ju ingen skillnad. Bara svårare att fixa. Men smaken är inte
alls konstig, utan helt ok. Gott till o med!
Men i vilket fall har det gått bra, min mage mår alldeles utmårkt... på bara en vecka!

Nu har jag börjat med mitt nyårslöfte... Jag tränar (när jag hinner) och har börjat på Viktväktarna.
Äntligen tagit tag i mitt liv... Åh det går skapligt bra faktiskt"
Minus 1,5kilo första veckan!
Åh, I love it!

See ya


Kommentarer
Kommentaren skickades av: Jennie

Gud vilken söt design du har på bloggen, gillade verkligen färgen.

Å vilket charmtroll till son du har, han har verkligen glimten i ögat som man ser i headern....

2011-01-27 @ 08:22:36
URL: http://mammajenniiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0