Framtida Skansen artist!

PUBLICERAT DEN: 2011-08-16 KLOCKAN: 21:13:17
Vilka härliga kommentarer man kan få...

Sigge: När jag är stor, som han, så lång (pekar på Peter Jöback) då vill jag sjunga på allsång, där (pekar på tvn)...  Här kommer Pippi Långstrump... ;)
                                                         

    
      Älskade Pippi på ALV

Sigge, jag lovar. Ska du uppträda på Allsången så är jag där och tittar på dig! Även om du sjunger "Här kommer Pippi Långstrump"!


Nästa kommentar...

S: Mamma, vad heter din pappa?
Jag: Sven Göran.
S: jaha. Vad heter han nu igen?
Jag: Sven Göran
S: Men mamma, då har ju du två.
Jag: Vad då 2, vad menar du?
S: Du har två stycken pappa.
Jag: Nä, vad menar du då?
S: Jaaa... Sven Göran och så Andreas!!!

haha! Så söööt! Vilka goa kommentarer!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0