Trädgårds fint!

PUBLICERAT DEN: 2011-08-29 KLOCKAN: 21:34:58
Det fortsätter vara ganska fint i vår trädgård...



Tyvärr så är våra goda körsbär ruttna nu, men oj vad jag och Sigge
har ätit!



Vår härliga gran bär blåa kottar -kommer visst vart annat år!


Solros på G! (Bättre sent än aldrig!)



Mamma planterade Astrar (tror jag den heter!) Jag fick EN!



Eller var det denna som heter Aster? Hmm... har jag iaf lyckats plantera.
Med många olika färger. :)



Vi har fått rabarber i mängder! :)



Och äntligen har våra tomater kommit... Goda är de oxå! ;)

Nästa år ska dock trädgården vara lite mer färggrann. Då ska jag lägga ner lite mer
tid på den. Det ska också finnas mer grönsaker... Mer jordgubbar, mer rabarber
och absolut fler tomatplantor! För mums så gott! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0