Vecka 12

PUBLICERAT DEN: 2010-03-22 KLOCKAN: 22:28:21
Vecka 12 inom tupperware är en STORVECKA. En vecka då man som värdinna kan få lite extra saker, gästerna får en gåva och jag som konsulent kan tjäna några extra kronor! Det betyder oftast MÅNGA demo...
För min del blir det tre stycken. 3 av 4 kvällar blir jag borta denna vecka. PHU!
Det är ju så himla roligt men i slutet av veckan är jag slutkörd och sen blir det till att sova under helgen!
Min första demo hölls idag. Tyvärr blev inte försäljningen riktigt så hög som jag väntat mig men helt ok, jag får vara nöjd! Nu får jag ta nya tag imorgon!

I går var vi och kollade på hus. det första huset vi kollat på för egen del... Det första huset, som dessutom var mycket intressant men som vi ändå inte kommer buda på...
Sigge var så rolig där... Det första han såg var en katt och efter det tjatade han om "jammen" hela tiden. Även idag när vi kollade på broschyrerna nämde Sigge "jammen" x antal gånger.
Det andra roliga Sigge sa var: "mamma duscha där" och pekade på duschen och  "mamma kissa där" och pekade på toan. Han snappar upp en hel del nu förtiden... ;)

Idag fick jag oxå positiva besked från min chef. Åtminstone två veckor till heltid får jag jobba... Så nu vet jag fram till den 19 april. Det känns bra att inte behöva undra från dag till dag...

Dax att sova.

Godnatt.

Kommentarer
Kommentaren skickades av: fruljungner

spännande med hus! vart låg det?

2010-03-23 @ 17:44:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0