Var är kameran?

PUBLICERAT DEN: 2010-03-18 KLOCKAN: 20:29:33
Under två veckor har jag letat efter min kamera...
Jag visste att den var med hos mormor o morfar sist för typ
1 månad sedan. Efter det vet jag inte om jag har haft den...
Jag har letat o letat. Tänkte att den nog skulle dyka upp inom kort...
Och jo visst gjorde den det...
I förrgår stod vi i fönstret o kollade på snön som snart är borta.
Sigge sa "hoho" och pekade ut. "hoho" är tomten och det fanns en tomte på gården
vid jul, vilket han så väl kommer ihåg!
Så tappade Sigge något i golvet. Jag tittade ner...
och där... där bakom ett tjockt element ligger min älskade kamera...
Åh vad jag har letat (men inte bakom något av våra element!)
Ska tänka på det i fortsättningen när något saknas....

Tack, tack, tack. Nu är du ÄNTLIGEN upphittad! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0