Afrodans och Bistrobar

PUBLICERAT DEN: 2010-03-20 KLOCKAN: 18:26:08
Igår var jag ute med kollegorna.
Vi dansade Afro dans på Malkars, vilket var skitkul,
och sedan besökte vi Bistrobar.
Vi (några från min avdelning) hade endast bokat oss för varmrätt
men tiden bara gick där inne o inget hände...
Drickan tog 30 min innan vi ens fick beställa och då var vi super hungriga
och eftersom några hade beställt trerätters så visste vi att det skulle dröja innan
vi skulle få varmrätten. Så en stor tapastallrik delade vi på till förrätt.
Mums så god den var!
Sen hade vi beställt planka och den var väl inte den bästa plakan jag ätit, men
helt ok! =)
Det var i vilket fall en mycket trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0