uppdatering

PUBLICERAT DEN: 2010-06-02 KLOCKAN: 12:57:38
Nu är sommaren ÄNTLIGEN här!
Så härligt när man kan vara ute större delen av dagen!

I söndags var det MORSDAG och denna gång hade jag väldigt
snällt o försiktigt påminnt Andreas! ;)
Så visst fick jag present, fast jag fick fixa den själv! haha!
En skitsnygg convers doja i turkos att hänga runt halsen!
Thomas Sabo, I ♥ U! ;)
Bild kommer senare!

Tyvärr är vår dator sönder nu så här inne hinner jag inte vara särskilt mycket...
Ska försöka skärpa till mig!

Lägenheten är nu såld och det är bara 4 veckor kvar tills vi flyttar!
Jag LÄNGTAR......

Kommentarer
Kommentaren skickades av: Linnéa

Hörde att ni köpt hus i våra trakter ;-) Härligt!

2010-06-02 @ 22:05:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0