Semester -vad är väl det...

PUBLICERAT DEN: 2010-06-23 KLOCKAN: 18:52:29
... när man kan jobba och tjäna pengar istället!
Varför var jag så dum o skrev att jag hade härlig semester
när jag istället fick åka o jobba?
7.30 ringde telefonen.
*Nej, svara inte, det är skolan skrek jag*
*Men klockan är ju 9* svarade Andreas
Oh shit hade vi verkligen sovit så länge?
Det blev tyst, åh så skönt jag slapp jobba!!!
*Klockan är ju bara 7.30, varför lurar du mig* sa jag surt.
Så ringer mobilen...
Ok, dax att svara... vill jag jobba? NEJ!!!!! Kan jag jobba? JA!
Så snällt svarar jag...
"Jag är där till 9*...

Åh så var min semester över!

Ska jobba torsdag o måndag oxå och så hela vecka 27!!!!
Vem vet, jag kanske inte får mer semester nu...

Men semester vad är väl det?
Överskattat kanske? ;(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0