Mitt nya liv...

PUBLICERAT DEN: 2010-01-03 KLOCKAN: 20:39:14
...börjar idag. Mitt nya LITE sundare liv tom.
Så jag började med en rivstart...
Med soppdieten...
I en vecka ska jag nu leva på soppa + frukt + grönsaker...
Kilona ska nu rasa... Bara rinna av mig, sägs det...
Haha! Det låter så himla bra... Nu ska det bara bevisas oxå...
Att det funkar alltså!
Vore ju hur härligt som helst inför Thailandsresan...
Jag återkommer med resultatet...

Idag har jag alltså ätit:

Brunch: en tallrik soppa
middag: en tallrik soppa
Ca 2 liter vatten
Kväll: Kaffe (vilket är tillåtet)
fika med kladdkaka o glass! Hups!
Dieten sprack direkt...
Nu får jag alltså förlänga den en dag...
Grrr...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0