Mitt nya liv... del5 (Soppdieten)

PUBLICERAT DEN: 2010-01-07 KLOCKAN: 21:13:27
Blev besviken idag när jag vägde mig och insåg att jag inte gått ner mer i vikt.
För varje dag som gått har jag ju minskat...
Men så kom smällen! Idag var det t om + 0,1kg
Nu kanske jag stannar här.
På minus 3 kg...
Hoppas ju på ett par kilo till.
Men ok man ska väl inte stirra sig blind på de?
Jag har ju gjort nästan allt rätt vad det gäller dieten.

Men idag har jag faktiskt fuskat lite.
Skulle äta 6 tomater och 300gram nötkött.
300gr nötkött är jättemycket.
Det hade jag inte tänkt på innan, men det är det!
6 tomater är oxå mycket. Kolosalt många.
Jag fick i mig 4. Kanske kan tänka mig en till innan
läggdax!
Men så har jag delat ett päron med Sigge, så jag fuskade lite.
Trots köttätande har denna dag varit den jobbigaste.
Jag har varit hungrig...
Och sugen...
Köpte ett kexpaket till Sigge... Jag har luktat på varje kex han stoppade i munnen.
Det var mycket nära att jag stoppade i munnen oxå, MEN GJORDE INTE DET!!!

Dagens meny
frukost: soppa och vatten
lunch: kebabkött -jätte gott och 2 tomater och vatten
mellanmål: päron och vatten
middag: lövbiff (en jättestor) och 2 tomater o vatten
mellanmål: kaffe o vatten

ca 1,5l-2 liter vatten

Kommentarer
Kommentaren skickades av: jenny

se där! man ska inte väga sig varje dag! man ska se till helheten efter en vecka för det är inte säkert att man tappar nåt varje dag och då blir man bara omotiverad!

2010-01-08 @ 07:45:46
URL: http://fruljungner.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0