Medan jag sov

PUBLICERAT DEN: 2010-02-21 KLOCKAN: 20:54:45
Södergren kör omkull...
"Men va fan ska han va med för...
va han verkligen tvungen att ta en plats i OS, vi
har säkert någon bättre som kunde ha fått den!"
(HUPS, nu i efterhand får jag be om ursäkt!)

Såg tredje varvet...
Somnade.

"Sandra, vi leder".
"mmm... jag ser det" (kollar i ca 30 sek)
somnar.

"Sandra, vi leder fortfarande".
"mmm... så bra!" (kollar i 30sek)
somnar.

"Sandra, nu är det sista varvet, vi leder. Kolla då!"
"Va, leder vi? Åh va bra."
Jag sätter mig upp för att verkligen se vad som händer.

Det blir GULD o BRONS. HELT OTROLIGT! SÅ SPÄNNANDE!
(Jag såg ju faktiskt sista varvet...)

Vilken tur att Andreas spelade in det så att jag kunde se allt
om och om igen...

Åh va härligt med alla duktiga svenskar i OS!!!!!!!!!!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0