pigg, piggare, piggast...

PUBLICERAT DEN: 2009-09-23 KLOCKAN: 22:11:40

Idag har jag jobbat.
Klockan 6.15 ringde klockan.
Shit!
Alla vaknade.
Trots att det bara var jag som var tvungen att stiga upp
ville Sigge inte somna om.
Sigge blev hysterisk för att jag lämnade sängen.
Sigge var superledsen för att jag var på toa.
Sigge var skitarg för att jag inte var med honom!
Andreas fick oxå gå upp.
Tillslut satt vi alla 3 i soffan lite halv groggiga!
Vi vinkade och höll hand genom brevlådan som
vi alltid gör...
Jag gick och jobbade, Sigge grät!
Men så fort jag hade gått blev allt bra.
Killarna somnade om och vaknade först 9.30!
Jag som hade bestämt att de skulle gå på sångstund...
Den missade de, men till Måsen kom de iaf. 1,5 tim senare! =)

Jobbet, den nya arbetsplatsen, var mycket bra.
Jag trivdes.
Ska bli kul att gå dit imorgon igen!

Sigge har mått bra hela dagen. Nu ikväll blev han dock
dålig igen så han får stanna hemma imorgon igen.
Stackars Sigge, Dumma spruta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0