Ny vecka!

PUBLICERAT DEN: 2009-09-15 KLOCKAN: 13:29:25
Och ÄNTLIGEN är vi hemkomna.
Visst, vi bor fortfarande i en -inte allt för rolig lägenhet- då det är massor kvar att göra ännu!
MEN, vi har åtminstone fått alla golven fina... Mycket fina dessutom...
Jag är nöjd, även om vi inte fick de mörka golven i hallen och köket så är det ju så mycket finare nu än vad det var innan!

Det känns som vi har varit borta en evighet... Det har hänt så himla mycket under tiden... Vår lilla mammagrupp har ändrats en del och mycket har hänt... Hälften av mammorna jobbar nu och har bytts ut mot pappor... resterande mammor (som jag själv) är på väg ut i arbetslivet igen... Några har köpt hus och en ny liten mage växer... (inte min) Så himla mysigt!

Vad mer då? Skolan går ganska så bra... Jag fattar faktiskt det mesta hittills. Problemet är bara att det är SÅ HIMLA MYCKET! Engelskgrammatik på denna nivå är liksom inte riktigt min grej...
Sigge går på dagis... Sin första "långa" dag idag faktiskt... Jag ska strax gå och hämta honom...
Idag har han alltså fått äta och sova där för allra första gången... Shit, är lite orolig för honom men jag hoppas verkligen att det ska ha gått bra...
Resten av veckan ska han faktiskt också vara där... Jag har ju nämligen börjat få lite jobb och det ska bli superkul att börja jobba!

Måste dra, saknar ju min plutt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0