Mörkrädd?

PUBLICERAT DEN: 2009-09-15 KLOCKAN: 22:06:55
Någon mer än jag som är mörkrädd?
Var på Tupperware träff nere i stan idag och skulle gå hem efter 21.
På vägen mötte jag en bil med ett par killar i, som lutade sig ut och skrek
"snygg reflex matkärring!" haha! Jag kärring? Hmm...
Ja i vilket fall så började jag fundera på vad jag skulle göra om jag blev
överfallen... Det händer ju så mycket skit jämt o ständigt...
Jag kom fram till att jag skulle offra min nya snygga wokpanna...
Jag skulle slita ur den ur kartongen och drämma den hårt i huvudet på
min överfallare...
Shit alltså, vilka fantasier...

Någon mer än jag som planerar sånt här på vägen hem??? 


Min nya fina wokpanna (från Tupperware) som jag skulle
drämma i huvudet på skurkar...


Och andra saker som jag oxå fick med hem efter träffen idag...
2 nya fina, orangea, skålar samt 2 rödvins glas från Lene Bjerre...

Ursäkta de mycket fula och dåliga fotona men jag hade ingen bra plats
att fota på... 

Förresten så fick jag ett mycket fint silverarmband från Carré Copenhagen också...
Som man kan samla berlocker till...
Ni får se foto på det en annan gång...

Sov gott.

Kommentarer
Kommentaren skickades av: fruljungner

aaaa hahahahaaaa "snygg reflex matkärring"

hahahaaa det märks att vi är gamla!

2009-09-16 @ 08:21:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0