Intensiv helg -nu igen!

PUBLICERAT DEN: 2009-09-28 KLOCKAN: 14:45:12
Drog en snabbis med Sigge, Andrea o Aylin till Storebro för att fira pappa. Hade kalas där för honom och hann träffa några släktingar. Kul! Grattis pappa/morfar i efterskott!
Tack för all god mat och fika...
Sen var jag på 30 års kalas i helgen. Supertrevligt! Tjejfest med mycket god mat och skvaller! Tack Ida för det!
Under tiden jag var på festligheter var farbror Nicke nere på besök.
Tillsammans med Andreas fixade han klinkers i vår hall, belysning i Sigges rum, alla listor i Sigges rum och så även dörren. Det betyder alltså att Sigges rum är nu ÄNTLIGEN helt färdigt.
Och hallen är färdig...
Det som är kvar är då vårt stackars sovrum... Jag ska kolla med målab om de har tid att göra något alls denna vecka... Annars har jag nu äntligen fått tag på en kille som kan göra det... Men tidigast på måndag...
Jag som ska ha födelsedagsfest i helgen...

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0