Febrigt.

PUBLICERAT DEN: 2009-09-21 KLOCKAN: 22:11:46
Idag har vi varit hemma Sigge o jag o Andreas. Åtminstone halva dagen var Andreas hemma då han jobbade eftermiddag/kväll!
Sigge har varit dålig idag. Feber och allmänt gnällig.
Sigge tog ju spruta i förra veckan. Den mot bla polio och då kunde man få feber 1-2 veckor senare och idag var det exakt en vecka efter sprutan...
Stackars liten.
Allt har varit allmänt jobbigt och mycket mammigt!
Vi får se om det blir att gå till dagis imorgon...
Jag skulle egentligen gå till skolan men vi har gjort allt det viktiga
redan så jag kan lika gärna läsa hemma...
Nu är det ju bara 2 veckor kvar till min tenta... spännande! NOT!

Ons, tors och fredag ska jag sedan jobba. Jag ska till en ny förskola i
Smedby. Ny och ny, för mig är den ny...

Jaha, det är väl bäst att leta fram telefonnummer till dagis om Sigge skulle vara hemma...

Förresten har Sigge kommit hem 2 dagar från dagis med sår i ansiktet... Inte så himla roligt när det var
hans första vecka där... Det allra tråkigaste är att INGEN vet hur han fått dem...
Shit, jag som har megakoll när jag jobbar... (vill tro det iaf!)

Sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0