Ensam mamma söker...

PUBLICERAT DEN: 2009-09-07 KLOCKAN: 14:23:44
Förresten, såg ni ensam mamma programet igår?
Jag tycker det är så himla mysigt att se...
MEN igår var det mycket speciellt...
Vem farao leker "Jag har aldrig" på sin första dejt???
Och då berättar saker om sig själv på det sättet, och även får reda på saker
på det sättet... Ok många kan ju ljuga, men ändå!
Och för det andra...
Man brukar ju säga att "åldern har ingen betydelse"...
Men är man 37 och har barn på 17, väljer man då en kille på 22?
Hur mycket kan de ha gemensamt!?
Fan så pinsamt. det är tantsnusk de... (enligt mig!) haha!

Kommentarer
Kommentaren skickades av: fruljungner

jag såg också programmet och tänkte på precis samma saker som dig!! inte kloka!

2009-09-07 @ 15:01:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0