Bara massa svammel!

PUBLICERAT DEN: 2009-09-30 KLOCKAN: 21:55:09

På måndag som sagt kan målaren komma (den nya killen)...
Så jag ringde till Målab för att säga det och höra om de skulle kunna innan dess...
Helt plötsligt kunde de nu i veckan... Men veckan är snart slut och ingen målab har varit här...
De får tills imorgon på sig sen byter vi firma, nu är jag faktiskt otroligt trött på dem!
Hur i hel**te ska de ha de! Förbaskade hantverkare!

Sigge går på dagis och helt plötsligt är allt bra där...
Inga tårar när pappa lämnar.
Glädje när mamma hämtar.

Sigge pratar på förfullt nu. Vill veta vad ALLT heter. Typ "ä dä"
sägs 100 gånger/dag. Han pekar glatt på väggen o taket o klockan o tv:n o
tavlorna o stolen o soffan o datorn o skorna o toan o dörrarna... jaa, ni förstår säkert!
Han älskar bilar o cyklar o bussar o lastbilar
o motorsågar... jaa... o allt annat som brummar o låter "brumm..."

Jag jobbar, tidiga dagar dessutom. Klockan ringer 6.15, urk!
Jag som älskar sov morgon...

Var på MEANDI party idag. Tack Emma för god fika...
Tröja med brandbilar på blir det till Sigge (gissa varför!?)
Men vill ha en med dinosaurier på oxå... Den var så himla fin.
Ja och så en med monster på... och så de bruna byxorna!
Shit det här blir dyrt ju... Ska på party på söndag igen...
till Jenny på Öland...
Någon som vill ha något beställt så hör av er!

Bäst att sluta nu annars orkar väl ingen läsa mer av mig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0