Snabba puckar...

PUBLICERAT DEN: 2009-05-14 KLOCKAN: 22:45:49
Jag är ju sån där att när något ska ske ska det gärna göra det NU!!!! Ni vet, vi kollade i Elgigantens reklamblad på måndagkvällen... På tisdagen var vi o kollade läget o på onsdagen var affären avklarad! FÄRDIGT! Bra, inga krusseduller här inte... Inte tänka efter o tveka... Klart att vi behöver en diskmaskin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;)
Samma gäller nu vagnen.
Oj, Nestlés glasburkar ger nu 2 poäng istället för 1. Bra, vi sätter oss o räknar dem... Fixa ett kuvert. KLART! Skicka....
Ja, det är JAG det...
Så när jag fick ett mail från Nestlé idag där det stod... "Tack för att ni köper Nestlés produkter, er produkt kommer inom 4 veckor..." Då blev jag så himla glad. Fatta, vi skickade brevet igår... Idag fick vi svar. Sen fick vi oxå... "Hör av er om vilken färg ni vill ha!" Vi valde BLÅ, min favvofärg! Fatta om jag är GLAD!!!!!!!
Denna har vi valt. Den anländer hos oss inom 4 veckor!!!

Nu ikväll har jag suttit på nätet o kollat olika ställen i Thailand...
"Du drömmer dig redan bort du" säger Andreas. Vi vet inte ens om vi får åka dit!!!!
Men det är ju det som är halva nöjet... Att ha kollat upp allt man vill se o göra. Kolla hotell o bästa stället nu när vi har Sigge med oss... Visst, vi vet faktiskt inte ännu om vi får komma dit men jag HOPPAS verkligen.
Hoppas nu oxå att all flyginfo kommer lika snabbt som Nestlés gjorde!!!!!! =)

Idag fyller Andreas år. Så vi firade honom med fläskfilé o potatisgratäng... Och prinssesbakelse i efterrätt! Mums tyckte Sigge som fick lite grädde!!!
Vi hade införskaffat en SPAdag på Skansen på Öland i present och jag tror och hoppas att han blev glad.
Så vi hoppas på lite barnvakt en dag i sommar så att vi får gå o avnjuta detta oxå!!!! =)

Dax att krypa i säng... Godnatt

Kommentarer
Kommentaren skickades av: Marie A

Va snygg den är!! Tar ju evigheter att komma upp i 500 poäng!! Bra kämpat Sandra! Kram

2009-05-15 @ 07:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0