Shopaholic...

PUBLICERAT DEN: 2009-05-27 KLOCKAN: 22:07:53
Idag kom Andrea o lilla Aylin på besök.
Vi fikade med goda mackor och de lånade datorn
eftersom deras ännu inte är inkopplad!
Så föreslog jag att vi skulle gå en jättesnabbis ner till stan då jag
skulle hitta en present...
Den där snabbisen blev utdragen och ganska så lång.
Typ 3 timmar på stan... hups!
Det skulle bara bli en liten present men slutade med det +
ett par byxor till Sigge som man kan vika upp till shorts + ett par rutiga shorts
som han kanske kan ha nu när han fyller år + en vit t-tröja till det. Mycket fint och allt från H&M!

Sen blev det en sväng till GINA och då hittade både jag o moster Andrea ett par fina saker...
Shit vad den affären INTE passar mig längre alltså! (oj då vilken svenska!)
Hälften av kläderna ger fasen intryck av att man ska gå på maskerad eller nåt...
Nä fy, skärp er GINA! haha!

Så då är det bara 2 dagar kvar... snart bara en!
Det ska bli SÅ kul att gå på kalas och ge alla presenter.
Hoppas att Sigge kommer gilla det lika mycket! =)

SOv gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0