Besviken Robinsontittare!

PUBLICERAT DEN: 2009-05-31 KLOCKAN: 15:42:28
Kalas hos farmor o farfar igår... Sigge mådde något bättre men inte bra!
Att träffa kusinerna var jätteroligt! Det blev fullrulle direkt...
På kalaset åt vi god mat och gick tipsprommenad... Gissa vem som vann?!
Jo Sandra tjallallallala!!! =)
(Ni ser hur jag bockar och bugar va????) ;)

Då vi firade Sigge, kusin Edwin, pappa Andreas och farbror Markus igår hemma hos farmor o farfar missade vi ju Robinson! Jag som är inbiten Robinsontittare blev mycket besviken på finalen...
Farmor var snäll o spelade in det åt oss så vi kunde se det idag istället...
Först blev jag lite besviken över att Anna inte gick till final...
Men så blev jag glad över att det var JARMO som gjorde det istället!
Men när Ellenor gjorde det förstod jag direkt att hon skulle vinna! F*n, F*n, F*n!
Hur kan man rösta på en person som inte har sets överhuvudtaget. Hur kan man rösta på någon som inte gjort något bra alls? Bara för att denne är trevlig!!!
Nä fy farao för grabbarna som röstade på Ellenor!
Jädra mesproppar som blev sura över att Jarmo klarade det och inte de!
Skit i pengarna o statyetten Jarmo...
Ellenor är snart glömd, men för mig är du ROBINSON 2009!!!!


Kommentarer
Kommentaren skickades av: Anonym

håller med dig fullständigt! jag också besviken över robinsson-vinnaren!

2009-05-31 @ 20:44:50
Kommentaren skickades av: fruljungner

det var jag alltså

2009-05-31 @ 20:45:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0