Vår söndag!

PUBLICERAT DEN: 2009-03-22 KLOCKAN: 22:14:16
Wipeout... ett mycket roligt program enligt mig... där B kändisar som Linda Rosing och Kitty gör bort sig så inåt... Hmm...
Men vara med måste de ju... för annars kanske de blir bortglömda, nu blir de ju istället bara ännu mera bortgjorda! (än vad de redan är) I dagens avsnitt "hejade" jag på fyrbarnsmamman  Jannike -hon var grym! Tyvärr föll hon dock mot Rally Kalle...

Förrutom att se detta roliga tv program så har jag... Städat vårt akvarium...
Det behövdes verkligen och tog bara en si så där 2-3 timmar! Åh vad tråkigt det är... Jag är så less på de där firrarna...
Tänk om man hade haft ett sånt där som städar sig självt... hade varit hur gött som helst! (jag har bott två år i Västergötland om ni undrar vad som hänt med mitt språk...)

En liten prommenad till maxi har det också blivit och så lite lek med Sigge så klart...
Nu för tiden är det ganska så kul att gå o handla... Förrutom att Sigge försöker ta sig ur vagnen hela tiden så
hälsar han också glatt på alla han får ögonkontakt med.... "häää" någonting låter det och så vinkas det förfullt! Guligt värre!

På tal om ett annat tv-program när vi ändå är i farten... Robinson började igår... Vet inte riktigt vad jag ska tycka... Har väl inte direkt fått något begrepp om det hela, kommer väl ge det några lördagar till... Och får hoppas att det inte blir alla "dåliga" deltagare kvar och alla starka/bättre som åker först som det var ett par år...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0