Regnet det bara öser ner...

PUBLICERAT DEN: 2009-03-27 KLOCKAN: 15:22:56
Igår var vi ute o gick i snöstormen, idag hade snön förvandlats till stora regndroppar!

Jag klev ur sängen vid åtta och kände mig väldigt stel i ryggen... Ja så går det när man inte stretchar ordentligt! Morgonen flöt på och snart var vi på väg ut genom dörren Sigge o jag. Regnjackan och regnskyddet åkte fram idag, fy vad det regnade. Men jag var tvungen att sätta in pengar så det var bara att bita ihop och gå denna lilla promenad ner till stan

Idag är det final i Let´s Dance. Egentligen tycker jag nog att Laila är bäst men jag kommar hålla på mannen från Kisa! I och med att jag har hälsat på honom på ÅBRO o sett honom flera gånger i Vimmerby så måste jag det... Man blir ju lite "hemmakär" (eller vad de nu heter) när allt kommer kring! HEJA MAGNUS!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0