Uppdatering!

PUBLICERAT DEN: 2009-03-18 KLOCKAN: 22:43:05
Idag har det varit en mycket bra dag. Andreas var hemma hela förmiddagen vilket gjorde att jag fick betydligt mer gjort än vanligt. Jag fixade till det sista i min garderob som nu är hur fin som helst.... Det blev tom en hel hylla över där jag får plats med en hel mängd Tupperware. Andreas  blev glad över detta! =)
Sen har vi hunit dammsuga och tvätta och varit ute i solen på en mycket skön vårprommenad! Shit så efterlängtad alltså!
Sigge var oxå mycket nöjd över att få kolla sig omkring. Han är ju så nyfiken! =)

Imorgon åker jag o Sigge en "snabbis" till Storebro. Martin åker utomlands o lämnar Andrea o Aylin ensamma i en hel vecka. De skulle åka o umgås lite med mormor o morfar o därför tänkte vi hänga på! Vi tänkte därför ta tåget imorgon... Men först måste vi gå o köpa blöjor... insåg idag att det var helt slut  påsen...

sov gott

Här kommer en söt bild på Sigge...



Kommentarer
Kommentaren skickades av: fruljungner

Gullunge!!!

Elsa brukar också sitta i duschen och bada, jätteskojigt!

2009-03-19 @ 07:53:06
Kommentaren skickades av: Jenny PH

Niklas och jag är helt överens om att Sigge är den sötaste vi sett! Underbar liten kille alltså! Stor kram på er!

2009-03-19 @ 08:13:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0