Dagen...

PUBLICERAT DEN: 2009-03-24 KLOCKAN: 22:39:01
Natten var förjäklig, nu igen! Jag vet det är bara gnäll på mig men jag blir helt frustrerad av att inte få sova!
Vid tre i natt började Sigge... Var vaken från och till fram till fem... Jag var då helt slut men gick med honom upp för att fixa välling! Och så försöka söva igen...Det kändes förjäkla hopplöst men till sist lyckades vi...Strax efter sju skulle vi sedan upp för att köra pappa till jobbet...
Jag vet att jag i natt skrek "ta honom annars kastar jag ut honom i trapphuset"... Jag var så arg och ledsen för att jag inte fick sova... Andreas tog då över... men så kunde jag inte somna om för att jag fick dåligt samvete för att jag sagt så...
Så låg jag och tänkte på att grannarna var säkert lika arga/argare än mig och att ingen skulle hjälpa honom om jag satte honom i trappuppgången...
Stackars Sigge, vilken mamma!!!

Men dagen flöt på ganska bra trots allt... Vi handlade o var sedan o badade...
Tyvärr hade jag dock glömt att det var sista gången och att det betyder KLÄDSIM! Vilken tur att vi hade en extra t-shirt på oss då... I poolen fick de testa flytvästar och hoppa från kanten med dem på. Roligt värre! hihi!

Ikväll har jag haft LjusParty. Tack till er som kom och givetvis till er som handlade... Jag kom upp i en mycket bra summa och får därför välja fina saker i katalogen som tack! Och som någon sa... "Jag skulle kunna tänka mig allt"...

See ya tomorrow!

Kommentarer
Kommentaren skickades av: fruljungner

ha inte dåligt samvete!!! det är sånt man säger! sömnen är viktig! kan inte andreas byta av dig oftare?

2009-03-25 @ 06:57:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0