Soligt på Krusen...

PUBLICERAT DEN: 2009-06-16 KLOCKAN: 22:32:54
Idag blev det en sväng på Krusen. Det är så fint där... Stora ytor att leka på och lite sol för mammorna att lapa... ;)
Bra o god fika har de dessutom! =)
Fast jag LOVAR att jag bara åt äpplen medan de andra käkade bullar och kärleksmums och annat gott.
Har jag lovat så har jag... alltså det där med fikandet...

På tal om fikande så ska jag väga mig imorgon. Det känns inte som om siffrorna på vågen kommer gå neråt direkt... Det blev för mycket mums mums i helgen tror jag...
På tal om fikande så ska jag även gå till tandläkaren imorgon och göra av med de pengar som jag äntligen lyckats spara ihop av mammapenningen... KUL? NOT!
Två täder har gått sönder och måste tyvärr lagas nu...

Så vad händer mer imorgon...
Jo, Sigges farmor o farfar bor nu här nere på campingen...
Så Andreas o han ska ut dit imorgon och då ska jag försöka hinna så mycket jag bara kan i hallen...
Det hade varit skönt om det kunde se lite vettigt ut innan midsommar! Men tror icke de!
Sen i nästa vecka ska vi lämna in alla köksluckor för omlackering så det blir till att ta ner och tvätta alla dem innan dess...
Phu... kommer jag verkligen orka detta? + att vi ska hinna fira midsommar + träffa min familj som kommer ner på lördag + gå på travet som är JÄTTE STORT på söndag....
Snälla hjälp mig NÅGON!!!!!!!!!!

P.s ikväll har vi förresten varit ute hos farmor o farfar o Sigge har stolt vissat upp att han kan gå... =)
Nu gör han det nästan hela tiden, men känner han inte för det så sätter han sig tvärt!!!! hihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0