Igår...

PUBLICERAT DEN: 2009-06-14 KLOCKAN: 23:29:26
...hände det rätt mycket här hos/med oss...
Först o främst var det fototime för lilla Sigge...
Ett- års bilderna skulle fotas hos Wallander...
Det var jätteroligt och Sigge tyckte om det oxå...
Vi tog bilder med hela familjen, Sigge med finkläder, Sigge naken
och så Sigge med fotbollskläder!
Stackars barn säger jag bara. Inte ens fotbollslag fick han välja...
Nä det ska verkligen vara samma (skit)lag som pappa minsann...

Sen var det visst familjedag på Skansen så vi gick en sväng dit. Samtidigt som
det blev skitväder... Kallt o blåsigt, precis som det ska vara på KFFs fotbollsplan!!!!
Där gick vi i vilket fall tipspromenad och så fick vi biljetter till nästa match! :)
Det allra bästa var att tipspromenaden gick rakt igenom spelarnas omklädningsrum...
Jaa, eller nästan i vilket fall! hihi! Så där satt ett helt gäng av trevliga fotbollsspelare som hälsade så glatt! =)
Mmmm.... Det var trevligt!!!!! =) (de tyckte nog att det var mindre trevligt....)

Ja o innan tipspromenaden kom mormor o morfar  på besök... och gick då rundan med oss....
Hoppas nu bara att det var jag som vann det hela! =)

Senare på dagen var vi en sväng på IKEA med typ resten av Kalmars invånare! Phu vad jag tycker illa om sånt. Gå o trängas med kundvagnarna är det värsta jag vet... (eller kanske inte men nästan i vilket fall!)

Det blev middag på Burger King och sedan en "nap" för oss... Jag skulle på fest o hade sovit fruktansvärt illa på natten så den var välbehövlig!
På kvällen hade vi Tupperware fest. Det blev grillat och NÄSTAN en hel flaska vin för min del... HUPS!
Konstigt nog var jag INTE bakfull i dag... och jag var uppe och hjälpte till med SIgge i natt men sedan sov jag HELA morgonen. Ända till 10.30! hups!!!!!
Festen var mycket kul även om det blev mest Tupperware snack! Nu handlar det om vilka som ska ta sig till Festivalen i Göteborg... 20 000 och minst en rekryt måste fixas innan man får följa med...
Vet ni vad jag har??? Jo, nästan 16 000 i försäljning och EN rekryt!!!! Vilket betyder att jag ligger ganska bra till för att få följa med! JIPPI!!!!! =) Fast sen är det bara 35st som får följa med härifrån så det är INTE säkert att 20 000 räcker i försäljning!!!! =/

Idag har vi städat och spacklat väggarna.... Snart är alla väggar i hallen färdig spacklade. Shit vad tid det tar alltså! Och jag har faktiskt gjort ALLT utom en vägg, helt själv!!!! SÅ det får ta den tid det tar. Men vill ju vara färdig till midsommar!!!

Vi har också varit hos Andrea, Martin o Aylin... De har fått det SÅ fint nu...
På besök var oxå tant Jenny o farbror Niklas! =) Trevligt, trevligt!!!
Tack för god fika...

Sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0