God mat och mycket jobb!

PUBLICERAT DEN: 2009-06-22 KLOCKAN: 22:23:02
snabbt med cykeln till Stensö...
Där väntade god mat och trevligt sällskap.
2 glas vin "råkade" slinka ner, därav cykeln...
snabbt tillbaka med cykeln igen, allt för att få fina väggar
utan man o barn här hemma...
Det är min sommar det! =)


Tyvärr blev väggarna inte klara till midsommar som jag trodde.
Det är tyvärr mycket kvar och vi bor just nu i en svinstia...
Överallt ligger all skit! Luckorna till Skåpen är nu borta....
Så allt är en enda röra!
Snälla hjälp mig någon innan jag hamnar på hispan...

Kommentarer
Kommentaren skickades av: fruljungner

vill gärna hjälpa dig, vet inte om jag har lust att hålla på med renovering bara, vi har ganska gott och byggprojekt här hemma men jag kan ju ta sigge en stund om det kan hjälpa!

2009-06-23 @ 09:13:52
Kommentaren skickades av: Sandra

Så snäll du är...

Tack, tack! Men jag har nu fått min sambo att resa sig ur tvsoffan!!!!! ;)

2009-06-24 @ 22:14:08
URL: http://mizzlarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0