Biodax

PUBLICERAT DEN: 2009-06-24 KLOCKAN: 22:21:30
Idag har jag tyvärr inte träffat min son särskilt mycket.
Vilket jag skäms över.... fast farfar är nog nöjd!!!
Nä Sigge fick nämligen gå på långpromenad till husvagnen på Stensö tillsammans
med farfar. Och jag fick ÄNTLIGEN min kära sambo att ställa upp och hjälpa mig med målandet...
De flesta väggar är nu målade 2 gånger men på några behövs ytterligare en runda...

Efter några timmars slit åt vi ett välförtjänt Frassemål!!! Det var smarrigt!

Sen var det Tupperwaredax... Hämta och lämna saker på Öland...

Och nu ikväll har jag varit på bio med min KP så Sigge har ag knappt träffat idag. Fy skäms mamma!!!!!

Bion då... den var så jäkla super...
Vi såg Baksmällan och jag skrattade i stort sett genom hela filmen... =)
Den var för jäkla bra alltså!!! =)

Nu måste jag krypa ner... Imorgon ska vi ta Sigge på en DAGISrunda. Vi ska "kolla läget" på olika dagis i området!

Sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0