Bangkok here we come!

PUBLICERAT DEN: 2009-06-17 KLOCKAN: 22:51:21
Idag har väggarna blivit lite gråare än vad de var innan!
Medan Andreas har jobbat och Sigge varit ute hos farmor och farfar
har jag spacklat, putsat, dammsugit allt damm och sedan målat väggarna...
Nu börjar det likna något... Men shit vilken tid det tar alltså. Inte alls roligt!
Bara jobb, jobb o åter igen jobb...
Jag har lite mindre än hälften kvar att måla men sen måste det fixas ytterligare en gång då
tapeten under lyser genom...

Idag har vi gjort ytterligare en bra sak... (eller rolig sak)
Jo, Andreas har äntligen fått bolaget att boka vår utlandsresa...
Det blev till BANGKOK i januari...
Nu ska jag bara lägga mig och läsa om vart vi bör åka när vi har Sigge med oss...
Förra thailandsresan kändes lite lättare, vi bara gjorde och åkte dit vi kände för...
Denna gång blir det kanske lite mer att planera, just för att få det så bra som möjligt för Sigge.
Han är dock ganska så anpassningsbar...
Tar gärna emot tips, om ni har några...

Nu är det dax att sova! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0