Snorigt värre!

PUBLICERAT DEN: 2009-01-26 KLOCKAN: 14:24:48
Nu är vi sjuka IGEN!
Sigge o jag är jätte snoriga o mycket hängiga tyvärr...
Sigge har varit dålig hela helgen o i lördags tog jag med honom till sjukan för att jag börjar
bli orolig för honom.Natten mellan fredag o lördag var hemsk.
Sigge hostade o hostade o hade svårt för att andas. Han lät som en gammal sjuk gubbe. Jag gick omkring med honom för att han skulle slippa ligga ner o när jag blev trött satte jag mig o sov med honom på mig...
Det hjälpte faktiskt lite...
Undersökningen på sjukan tog typ 2 min. Nä, det är inget fel på honom.
Bara virus som kommer och går...

I alla fall så har han nu smittat mig också. Jag är jättetrött o näsan rinner hela tiden!
Så idag blir det tyvärr inte mycket gjort...

Kommentarer
Kommentaren skickades av: Becca

Stackare.. Krya på Er!!

2009-01-26 @ 22:29:54
URL: http://beckystoneheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0