En helt vanlig torsdag...

PUBLICERAT DEN: 2009-01-29 KLOCKAN: 21:30:08
Idag var det sångstund igen men vi stannade hemma. Jag kände att vi MÅSTE bli friska... Det är så supertråkigt att ha den här skiten! Sigge mår mycket bättre idag men jag har ännu inte blivit av med hostan och det retar mig något enormt...
"Jag dör av tristes om vi måste sitta inne hela dagen" tänkte jag och tog Sigge med ut på en promenad!
Jag kände direkt att jag blev mer andfådd än vanligt och förstår givetvis att det är på grund av förkylningen...

Vi var en sväng hos moster Andrea som även hon ligger hemma, höggravid, i influensan... Jobbigt! Men även hon var på bättringsvägen... Krya på dig!

Så vad har vi mer gjort idag... Jo busat och dammsugit lägenheten. Och jag hittade då alla Sigges singel strumpor som vi brukar leta efter... De låg nerbäddade i soffan eller under soffan. Sigge är nämligen expert på att ta av sig dem och man vet aldrig var...

Roligare än så här har vi inte haft på Sigges 8 månaders dag!!!
Nu är det snart helg o vi får se lite mer av pappa... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0