Ingen sångstund...

PUBLICERAT DEN: 2009-02-12 KLOCKAN: 22:30:54
Idag har det varit en lite märklig dag...
Sigge vaknade vid 7.00 ungefär. Jag hade varit vaken i stort sett varje timme hela natten så jag var DÖD när han vaknade... Helt väck! Tyvärr så vaknar han hela tiden av sin hosta och så gråter han givetvis över det och att det är jobbigt. Och jag vaknar så fort jag hör honom så tyvärr inte mycket sömn för min del i natt inte!
Dock somnade vi om Sigge o jag... Och sov enda till 09.00. Det var så skönt o vi var båda utvilade.
Sångstunden skulle börja vid 10. Om vi tog bilen skulle vi hinna... Och Sigge var för det...
Skyndade oss upp, kollade ut genom fönstret... Snön verkligen vräkte ner!
Vilken tur att vi har bil tänkte jag... Messade Andreas för att se att bilen verkligen stod utanför.
Började klä på mig... Och så ringer Andreas... Amen jag har bilen... Förlåt!
Säg inte förlåt till mig, säg det till din bebis som får vara kvar hemma idag!
Så hemma fick vi bli.
Det är så himla trist att ha en fast bilstol. Förut var det ju bara att bära stolen fram och tillbaka. Men nu när Sigge är stor sitter stolen fast i Andreas bil och han hade faktiskt lovat att ta min bil och lämna sin bil hemma.
Men INTE!!!!

Istället så har vi dammsugit och bakat och busat och packat Tupperware väskan... Eller jag packade och Sigge packade upp...
Vi har också fixat med mammapenningen och ringt vaktmästaren...
Vi behöver nämligen lite skydd... Nu för tiden hittar man nämligen Sigge så här...

Och det överallt... Här vaktar han min kaka som är i ugnen!
Sigges kläder kommer från H&M (jeans) och Easy mover (body)

Om man inte vaktar kakan så leker man med tvättkorgen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0