Sportlov

PUBLICERAT DEN: 2009-02-16 KLOCKAN: 11:33:38
Idag har sportlovet börjat för alla barn här nere i söder. Så också för vår lilla familj och framför allt för mig!
Igår kväll tog jag madrass, kudde och täcke och la mig ute i vardagsrummet. Skulle Andreas vara hemma så fick han också göra något vettigt! Och det blev att ha Sigge under natten (och resten av veckan, nattetid)
Som vanligt vaknade Sigge ungefär 1 gång/timme och ville då "tutta". Men Andreas lyckades söva honom varje gång och kunde lugnt sova vidare.
Jag låg ute i vårt vardagsrum och kände mig lite dum som inte hjälpte till, men ska vi sluta amma nattetid så ska vi!
Klockan 07.00 gick det inte längre då tuttade Sigge förfullt på Andreas. Så då kom de ut till mig och Sigge fick amma lite och bli jättenöjd! Andreas fick sedan sova vidare lite och Sigge o jag stannade i vardagsrummet och lekte. 
Natten kunde inte ha börjat bättre! Nu får vi hoppas att han sover lite längre pass de andra nätterna bara...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0