Lov, dag 7

PUBLICERAT DEN: 2009-02-22 KLOCKAN: 22:05:25
Snipp snapp snut och så var lovet slut...
Lilla mamma ska börja sova i sängen igen (skönt för ryggen)
men hon ska också börja ha Sigge på nätterna...
Vi la oss sent igår Andreas o jag, klockan var typ tolv eller nåt. 02.15 hörde jag SIgge
men somnade om hur enkelt som helst. 06.15 hörde jag honom igen, återigen somnade jag om hur lätt som helst.
Jag börjar visst vänja mig vid det där med att sova....
Mellan 02 och 06 hade Andreas varit vaken med Sigge ett par gånger till. Men jag tror visst att jag sov väldigt djupt! Hörde ju NADA!
08.30 kom de in till mig. Jag vaknade av tassande ljud och när jag tittade upp stod en mycket glad Sigge o tittade ner på mig! Gullig värre! =)
Han la sig brevid mig men var inte det minsta intresserad av att amma! Första gången detta händer faktiskt!
Kanske har vi lyckats....
Vi får se hur det går inatt! =)

Sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0